En blogg om teknik, vetenskap och annat som gör livet meningsfullt att leva!
söndag 8 juli 2007
Good old days!
Kommer ni ihåg när man installerat ett nytt linux/bsd system och fått X att funka...och man blev helt lycklig när man skrivit startx och fick upp en sån här bild: det finns forfarande en möjlighet: minix
Vit heterosexuell ung man, med ett outtömligt teknikintresse, dock inte prylbög! Andra intressen är att leva gott men enkelt, fonder, matlagning, musik, mm. Pluggar till civ.ing. Har flickvän. Tror på medelklassen och tekniken! Politiskt är jag i grund och botten klassiskt liberal. Kontakt: whiteundnerdy@yahoo.de
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar